Vaikka on vielä ensimmäinen kierros menossa, niin aletaan keräämään jo ehdotuksia seuraavaan kierrokseen. Otetaan ehdotuksia vastaan 27.7. klo 12.00 asti.
Kierros numero 2 on ajateltu, että olisi koko elokuun kestävä kierros.
Tähän voisi melkein pingata @pelipiiri nykyiset jäsenet ja mukaan on tervetulleita myös kaikki uudetkin!
Tätä piti ihan itse miettiä että mitä lähden ehdottamaan. Fakta on se, että olen ensi kuusta vielä 2vko reissussa Kreikassa joten voi olla pelailut hieman vähällä, mutta eipä se menoa haittaa.
Ensin mietin Pokemon Unbound romhackiä tähän väliin, mutta ehkä kuitenkin heitän Balatron ehdolle itse. Tämäkään ei ole uusi peli (2024) ja epäilen, että tosi moni on pelannut tätä jo.
Keskustelen oikein mielelläni Balatrosta, mutta vaihtoehtojen lisäämisen vuoksi ehdotan Hollow Knightia.
Hollow Knight on metroidvania-peli, joka on mielestäni genrensä parhaimmistoa.
Peli on saatavilla laajasti eri alustoille (Windows, Linux, macOS, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch 2, PlayStation 5, Xbox Series X/S) ja sitten kun siitä innostuu voi hypätä Silksongin pariin joutumatta odottamaan vuosia välissä.
Into the Breach of vuoropohjainen scifi strategiapeli, joka on saatavilla Windowsille, Linuxille, Macilla, Switchille, Androidille ja iOS:lle ja käsittääkseni sisältyy yhä Netflix-tilauksiin mobiilissa.