Suosittele peliä puhelimeen

Onko suositella jotain puhelimeen sopivia pelejä.

Tuli tovi sitten OnePlus 15 hankittua ja näyttö on iso ja voisi jotain pelaillakkin.

Ehkä ei mitään massiivista vaan semmoista mikä olisi puhelimelle sopivaa ja voisi pelata silloin tällöin vähän. Ehkä jopa samalla katsella töllöä ja pelata jotain pientä.

Pelaan todella vähän puhelimella, koska mobiilipelit tuppaa olemaan täynnä addiktiivisia psykologisia koukkuja. Tässä kuitenkin pari mistä oon tykännyt.

Lifeline on todella makea peli. Siinä pelaaja asettuu avaruusohjelman kontrollerin saappaisiin, kun astronautti haaksirikkoutuu vieraalle planeetalle ja tämän ainoa kommunikaatiokanava on viestittely pelaajan kanssa. Peli toimii siten, että keskustelet valmiista vaihtoehdoista valiten ja annat ohjeita astronautille. Sitten voi mennä pari tuntia ennen kuin astronautti tekee sen asian tai pääsee perille johonkin ja ottaa taas yhteyttä.

Peliä voi pelata omaan tahtiin, mutta se pakottaa odottamaan vähimmäisaikoja, mikä tekee tarinasta jännittävän ja immersiivisen.

Really Bad Chess puolestaan on shakkia jännillä twisteillä. Siinä on päivittäisiä ja viikottaisia haasteita sekä vapaapeliä, joissa perinteiset shakin aloitusasetelmat on heitetty roskakoriin. Jonain viikkona voi olla, että sulla on pari kuningatarta ja 10 hevosta ja vastustajalla jotain ihan muuta.

Todella hauska jos tykkää shakista pelinä, mutta ei välttämättä jaksa pelata samaa peliä aina.

1 tykkäys

@ZeTakes @marko Muutama pelejä jotka olen tykännyt puhelimella:
Datawing, The Room, Monument Valley ja kaikki @grapefrukt :in pelit.

Molemmat onkin mulle ihan uusia.

Oon viimeksi pelannuet ehkä aktiivisesti Candy Crush Soda sagaa ja Sudokua :smiley: Et nii…

Toki on tullut joskus pelattua Hay Day :laughing:

Itse jotenkin karsastan vähän ns. isojen pelien pelaamista puhelimella et jotain sit ns. pienempää ja puzzletyylistäkin joskus kaipaa (em. sudoku).

Datawing onkin uusi tuttavuus. Monument valleytä taisin joskus kopasta. Kiitos näistä, pitää ehkä kopasta jotain johonkin väliin!

1 tykkäys

Lisätään listalle vielä Tatami, jos joku iOS:llä pelaava törmää ketjuun.

Todella kiva puzzle-peli, mutta valitettavasti ei oo Androidille.

1 tykkäys