Stardew Valley on yksi niistä peleistä mihin on tässä 9 vuoden aikana tullut palattua kerta toisensa jälkeen.
Tämähän on ollut yhden henkilön projekti (ainakin aikanaan) ja perustuu suosittuun Harvest Moon pelisarjaan. Tässä muutat maatilalle ja alat sitten hoitamaan sitä. Tulet osaksi paikallista yhteisöä ja käyt välillä kaivoksissa hieman puuhastelemassa.
Tämä on ehdototun suositus ja jos et ole vielä pelannut niin äkkiä pelaamaan. Tämä tuppaa olemaan jo melkein joka vehkeellä ja itse olenkin pelannut tätä niin PC:llä, kuin Nintendo Switchillä. Käsikonsoleilla tämä onkin sohvannurkassa mitä mainiointa viihdettä.
Joko olet pelannut Stardew Valleyn useamman kerran läpi vai onko vielä pelaamatta. Tule mukaan farmille keskustelemaan!
@ZeTakes voin suositella myös! Itse olen peliä pelannut vuodesta -19 konsolilla ja sain kanssani asuvan naisihmisenkin PC-versiosta kiinnostumaan muutama vuosi sitten 🤓 sympaattinen tarina ja pienestä skaalasta huolimatta monipuolinen vuodenaikoihin sidottu puuhastelu ja ylipäänsä "chilli" meno alunperin minut sai koukkuun
@ZeTakes Mulla on pitkälle reilu 1000 tuntia tullut vietettyä laaksossa. Uudet viralliset sisältöpäivitykset ja yhteisön tekemän modit pitävät huolen siitä että tylsää ei ehdi tulla.
Modit! Ne unohtuikin ihan kokonaan. Itse harvemmin modaan, mutta tässä pelissä tuli sitä harrastettua, kun sai ihan “elämää parantavia” modeja mm. inventoryn hallintaan ja vaikka mihin.