Niin on! En oo jaksanut kaikkia tahkoa…
Reliceillä saa tosiaan helpotettua. Oon itselle antanu nykyää luvan antaa käyttää pelin helpotuksia jos menee pään seinään hakkaamiseksi ![]()
Niin on! En oo jaksanut kaikkia tahkoa…
Reliceillä saa tosiaan helpotettua. Oon itselle antanu nykyää luvan antaa käyttää pelin helpotuksia jos menee pään seinään hakkaamiseksi ![]()
Tuohon taisteluiden vaikeuteen oon huomannut isona tekijänä sen ettei näe paljonko vihollisilla on hit pointseja jäljellä.
On tosi vaikea suunnitella optimaalisia valintoja, kun pitää vähän sokkona taistella menemään.
Mä sain jonkun tavaran joka paljastaa normi vihulaisten hp-palkit. Pomot on edelleen mysteeri.
Tohon on tosiaan joku kampe mikä pitää pistää jollekkin kantoon niin näkee ns. normi vihujen hiparit.
Isommat taistelut on hieman arvoituksia, mitenkä menee kun ei oikeastaan tiedä onko paljon pomolla hipareita. Se on hyvä ja huono asia…
Ah, olin täysin unohtanut tuon sormuksen olemassaolon. Taisin missata sen tässä uudessa läpipeluussa, kun en joka nurkkaa kolunnut yhtä tarkasti kuin ennen, pitääpä ostaa se kaupasta kun tulee vastaan.
Joo se Abacus sormus on ollut hyvä hiparien näkemiseen. Toinen potenttiaalisesti vahva sormus on ollut Leeching Thorn, joka parantaa %15 tehdystä normihyökkäyksestä. Yleensä ei anna kuin muutaman pisteen hipareita lisää, mutta sitten kun tulee myöhemmin vihollisia jotka on heikkoja kuu/aurinko vahinkoa vastaan ja ottaa jotain +300 vahinkoa normilyönnistä, niin sitten se sormus parantaa jo ihan kivasti.
Pomotaisteluissa on välillä tullut haastetta aika lailla, ja välillä ne menee helposti ekalla yrittämällä läpi. Vaikein tähän mennessä oli kun tuli ekan kertaa vastaan taistelu jossa oli niitä välivideoiden one, two, three, four pahiksia. Siinä tuli game over aika monta kertaa ennen kuin tajusi miten se matsi kannattaa vetää.
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 24 päivän kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.