Hytale

Tämä taitaa olla tällä hetkellä ns. kuuminta hottia, mistä ainakin on viime aikoina kovasti ollut juttua ympäri Internettiä.

Hytalen piti olla ns. Minecraftin tappaja ja sen kehitys alkoi jo vuonna 2015. Riot taisi ostaa tuon aikanaan ja perui pelin sitten 2025. Käänne tapahtui kuitenkin jo vielä 2025 kun alkuperäinen Hypixel hankki pelin oikeudet ja nyt ollaankin Early accessissa.

Peli on hyvin Minecraftin kaltainen eli jos tiedät millainen se on niin voit kuvitella jo tätä. Hiekkalaatikkopeli siis kyseessä, mutta ilmeisesti pitäisi olla myös hieman RPG elementtejä matkassa.

[game id=113360]

@ZeTakes Tästä on tosiaan ollut juttua. Kuulemma aika varhaisessa vaiheessa vielä tämä Early Access. Kehittäjät odottaa kuitenkin miljoonaa pelaajaa nyt heti alkuun. Itse en koskaan oikein ole päässyt tähän lajityyppiin varsinaisesti sisään.

1 tykkäys

Minecraftia tuli aikoinaan pelattua paljon. Siis silloin, kun Notch oli ja ei ollut Microsoftia ja näin. Mutta Hytalea en itse koittanut ja vaikuttaa suht ok:lta, mutta kokeilematta paha sanoa.

Videoita tuosta on nyt tullut aika paljon vastaan ja jonkinlaista hypeäkin ihan huomattavissa. En sitten itse kauheammin katsonut ja onko miten paljon ns. maksettua videota sitten.

En jaksanut alkaa pistämään 20 euroa (25 jotain dollaria taisi veroineen) tuohon kokeiluun. Ehkä sitten kun hieman kehittyy ja katsoa sitten. Ei onneksi parista kaverista kukaan lähtenyt tota tahkoamaan niin ei tule niin FOMOakaan :smiley:

Epäilen, että voi olla aika pitkään Early Accessissa, joka on tänä päivänä aika tuttua - melkein olisi jo oman räntin aihekin jo.